marți, 2 februarie 2010

Anunt !!!!!!


Dragii mei vizitatori am tot tinut evidenta intrarilor pe blog si va anunt cu tristete ca nu sunt multumita.Nu ma credeti pretentioasa chiar nu sunt dar in ultimul timp aproape ca nu a mai intrat nimeni pe blog si chiar sunt dezamagita .Fireste stiu ca sunt multe bloguri Twilight in Romania dar eu am sperat nu numai la un blog de informati ci la o familie .Am incercat tot timpul sa va prezint blogul si sa va fac in asa fel incat sa placa tuturor insa se pare ca nu am reusit vazand numarul mic de vizitatorii .Stiu deasemenea ca nu am postat prea des pe blog dar credeti-ma ca asta nu a fost din lipsa de chef ci din lipsa de timp .Am dorit din tot sufletul sa nu supar pe nimeni prin ceea ce fac si vreau sa cred ca am reusit deci astfel imi pare nespus de rau sa va anunt ca am de gand sa inchid blogul .Insa la insistentele dragii mele verisoare ,care este un mare fan Twilight , am decis sa mai dau o sansa blogului si in primul rand mie !In acest fel am afisat un sondaj la care as vrea sa votati daca sunt mai multe voturi de 5-6 atunci voi pastra blogul si voi continua sa postez de asemenea veti avea parte de un concurs cu un premiu zic eu special insa daca sondajul va fi mai mic atunci am de gand cu tot regretul sa inchid sa sa sfarsesc cu acest blog .
Cu regret si stima
alinutz_twilight

Niciun comentariu: