duminică, 21 martie 2010

Concurs!!




Incep prin am cere scuze pt ca am intarziat dar va rog sa ma credeti ca nu am avut timp .
Si acum concursul ,in primul rand veti avea la dispozitie pana la data 29.03.2010 pt inscrieri apoi concursul se v-a desfasurapana la data de 23.04.2010 .Puteti sa va inscrieti trimitand un mail pe dresa mea(o gasiti pe blog) cu cuvantul "inscris" si adresa voastra de mess .Pe data de 25.04.20101 v-a fi anuntat castigatorul
Tema concurs:
In principal este simplu concurenti vor trebui sa creeze un cantec despre orece personaj Twilight vor .Atentie nu trebuie sa fie si sonor decat daca vreti ,pot fi numai versuri care sa rimeze sau un video cu versurile scrise acolo si ma rog daca gasiti si alceva eu nu ma supar important e sa nu va abateti de la tema .Dupa ce terminati cantecul il trimiteti pe adresa mea .Vor fi afisate pe blog si votate de ceilalti dar 40% v-a conta si votul meu deoarece stiu ca uni au mai multi prieteni care sa -i voteze si nu ar fi corect fata de ceilalti .Insa nu va lasati descurajati si participati .Cu cat mai multi cu atat mai bine !
Reguli :
Am numai doua
1.Sa fie facut de voi si nu luat de alt undeva .
2.Puteti lucra intr-un grup dar premiul v-a fi unul singur .

Premiul :
Castigatorul v-a primi o cutie de bijuterii Twilight
Voi reveni cu poze ca sa o vedeti cum arata .
Pt orice nu ati inteles lasati un comentariu pe blog si eu va voi raspunde la el .

Niciun comentariu: