sâmbătă, 24 aprilie 2010

Imi cer scuze dar tin sa va anunt ca cineva a intrat pe blog si a sters unele lucruri cel mai probabil a spart parola

Deci acel cineva care a intrat pe blog a sters sondajul lui Oany si cred ca doarea sa il stearga si pe cel al Roxanei insa , nu ma intrebati cum pt ca nu va pot da un raspuns logic va zic doar noroc am vazut pagina mea blocata si am inchis acesul pe blog pe la ora 11 seara .Sondajul Roxanei nu s-a a fost sters si din fericire verisoara mea care ma ajuta cu blogul a avut pagina deschisa cu sondajele de la ora 23:40 deci imi cer mii de scuze nu va faceti griji concursul v-a continua si voturile vor ramane aceleasi deci
-Roxana ramane normal cu sondajul (apropo tin sa o felicit pt ca conduce)
-iar Oany am sa iti pun un alt sondaj dar cand voi face calculul voi lua la socoteala voturile pe care le-ai avut adica 14:
-12 de 10
-1 de 6
-1 de 5

Inca ceva tin sa anunt de pe acum ca cei care au votat pt Oany nu o sa mai poata vota deoarece nu ar fi corect ,asa ca am cerut inchiderea posibilati de a vota aacestora prin cod si din respect pt cealalta concurenta va rog sa nu recurgeti la asta .
Inca o data imi cer scuze lui Oany chiar imi pare rau si va promit ca am avut grija sa nu se mai intample , imi pare tare rau si nici macar nu am cuvinte sa descriu sper sincer sa fiu iertata .....

Un comentariu:

**Roxana** spunea...

sunt putin curioasa cum arata cutia de bijuterii...poti pune niste poze? eu am ajuns cam tarziu pe blog si nu stiu daca ai pus sau nu...daca da scuze nu stiam