joi, 17 decembrie 2009

Am gasit pe net un fel de scrisoare de la Renesmee !

E draguta sper sa va placa jos e traducerea

HELLO HUMANS!!!!!!! I'm Renesmee!!! It would be easier to "show" you my profile text, but I can't do that over the internet. I am a half vampire, half human!! You should know that My Jacob has a nonoba!!!! And so does my uncles and aunts.

My Nonoba Family:

-BELLA(Momma!!)

*Edward Cullen*- Daddy!!

*Jacob Black*

AliceCullen-Auntie Alice!!!

*Rosalie Cullen*-Auntie Rose

*Emmett Cullen*-Uncle Emmett!! * Jasper Cullen*-Uncle Jasper

Pictures:

Me and Daddy when I was first born.

First sight of Momma!!

Daddy watching over me...

Vampire_bella_cullen.png bella image by edward_cullen-lover

Momma is sooo pretty!

Momma and Daddy

This is Jacob!!! My Jacob!! My best Friend that is a werewolf!!! Best thing in the world!

Bye HUMMANNSS!!!! THANK YOU!!

Love,

Nessie..

Traducere:

HELLO OAMENI !!!!!!! Sunt Renesmee! Ar fi mai uşor să "show" vă profilul meu dar eu nu pot face acest lucru prin internet.Sunt un vampir jumatate om !Ar trebui să ştitii că Jacob al meu nu este un om normal !!!!!!Si nici unchii si matusile mele !!!!
Familia mea neobisnuita :
Bella (mama!!!!)
Edward
Cullen(tati)
Jacob Black
Alice Cullen (
tanti Alice!)
Rosalie Cullen(
tanti Rose)
Emmett Cullen (Unchiule Emmett!)
Jasper Cullen ( unchiul Jasper)

Poze

Tata tinandu-ma prima oara in brate

Prima oara cand o vad pe mama !

Tati uitandu-se la mine....

Vampire_bella_cullen.png bella image by edward_cullen-lover

Mama este destul de draguta!

Mama si tata

Acesta este Jacob! My Jacob! Prietenul meu cel mai bun care este un vârcolac! Cel mai bun lucru din lume!
La revedere oamenii!!!!!!!Va multumim !

Niciun comentariu: