luni, 7 decembrie 2009

Super stire!


Salut sper ca Mos Nicolae v-a adus ce v-ati dorit !Acum sa va spun despre stirea de azi stiu ca nu prea are foarte multa legatura cu twilight insa mie mi s-a parut SUPER, aici este articolul :
Dracula revine în atenţia producătorilor de film, însă de aceasta data Vlad Ţepes va fi în centrul atenţiei – prinţul şi, mai apoi, domnitorul Ţării Româneşti. Cu alte cuvinte, Vlad îşi va arăta colţii numai ziua şi va nutri doar la sângele turcilor – pe câmpul de bătălie. Un film istoric care va concura cu cele ale lui Sergiu Nicolaescu.
Având în vedere că Summit Entertainment a câştigat destul de bine cu vampirii în ultimii ani, nu este de mirare că studioul de film va mai flirta cu creaturile nopţii (sau ale zile, în cazul găştii din Twilight) pentru ceva timp. Aşa că, următoarea producţie îl va avea ca subiect central pe Dracula, iar compania de producţie a lui Brad Pitt va asigura curgerea continuă a sângelui.

Sincer cand am citit prima oara pe net am crezut ca e o gluma dar apoi cand am venit de la am vazut la televizor si m-am hotarat sa o public si cred intradevar ca e super ,sa se mai aduca si de bine de noi ca de rau s-a auzit destul!
Voi ce credeti ?
PS:Poate fi doar o barfa dar am auzit ca e posibil sa filmeze la noi in Romania adica la Bran !Ar fi mai mult decat minunat .....m-ai ales ca as fi prima care ar fi acolo intre noi fie vorba imi place la nebunie cum a jucat Brett Pitt in filme si chiar daca nu ar juca ( pentru ca un zvon ca si v-a juca in el ) tot as vrea sa vad cum se filmeaza !

Niciun comentariu: